Online bestelling ruilen of retourneren

Ruilen en Retourneren

Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn over je bestelling dan heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. De 14 dagen gaan in op de dag van ontvangst. Zorg dat je retourbestelling in originele staat is, daarmee bedoelen we ongedragen en voorzien van de originele prijskaartjes en,  indien mogelijk, in de originele verpakking.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. Indien je de volledige bestelling terugstuurt betalen wij wel de gemaakte verzendkosten van je bestelling.

Bij elke bestelling ontvang je een factuur en retourformulier, beide stuur je mee bij je retourverzending. Let wel op dat het retourformulier volledig ingevuld dient te zijn.

Het bedrag van de retourbestelling wordt teruggestort op dezelfde bankrekening waarmee je de bestelling betaald hebt. Let op, het terugstorten gaat via een automatisch systeem genoemd Sisow, deze naam zie je dan ook bij je bij en afschrijvingen staan. Doorgaans betalen we dit bedrag terug binnen 5 dagen.

Retouradres:

Paris2day Afdeling Sales
Kerkpad 51
7811 AN EMMEN

Ruilen

Wil je een online bestelling ruilen. Stuur ons dan een mailtje of vul het contactformulier in. Wij zorgen dat we dit z.s.m. voor je kunnen regelen. De verzendkosten om je artikelen terug te sturen zijn wel voor eigen rekening.

Ruilen en retourneren in een filiaal

Het is ook mogelijk om je webshopbestelling te ruilen en/of retourneren in één van onze filialen. In dat geval kun je het bedrag direct contant ontvangen of de bestelling omruilen. De winkelmedewerker kan je retour en/of ruiling alleen in behandeling nemen als zij een volledig ingevuld retourformulier en je factuur + aangehechte bon van je ontvangen heeft. Let op: wanneer je deze niet hebt, zijn onze medewerkers niet gemachtigd de artikelen te ruilen en/of retour te nemen.

Kosten

Bij het retourneren van je bestelling zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Als het pakketje door de brievenbus kan (38 x 26,5 x 3,2) zijn de kosten €2,76 (tot 250 gram) of €3,45 (tot 2 kg). Als het pakket groter is, zijn de kosten €6,95.

Verkeerd/kapot artikel ontvangen

Wij besteden enorm veel zorg en aandacht aan de verwerking van jouw bestelling. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat en je een artikel ontvangt dat niet juist is en/of een klacht bevat. Neem in dat geval binnen 3 dagen contact op met onze webshop middels het contactformulier. Je kunt het artikel gefrankeerd naar ons toe sturen en wij zullen de verzendkosten na ontvangst van de envelop of het pakket direct aan je terugstorten. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je kosteloos een nieuw artikel ontvangt. Het artikel dat je retour stuurt omdat deze onjuist is of een klacht bevat moet voorzien zijn van de originele aangehechte prijskaartjes.